2015/07/27

Ópusztaszer

A szegedi kiránduláshoz nálunk már hozzátartozik Ópusztaszer is. Pár évvel ezelőtt nagy hatással volt rám, a fiúk is sok mindenre emlékeztek, de azért akadtak már feledésbe merült dolgok is. Szóval fel kellett frissíteni az emlékeket.

A belépő itt is piszok drága, de hát egy Feszty-körképet nem szabad kihagyni, ha már itt járunk (különben is olyan jó idő van ott bent :))

Most kicsit kevesebbnek éreztem a képnél a bemutatót, mint pár éve. Pillanatok alatt végigfut a fény a kép minden részén és már vége is a tájékoztatónak. Igaz, hogy utána még lehet nézelődni, zenei kíséretet is kap az ember a képhez, de ez már más. Nem tudom, hogy az én hangulatom volt most nagyon más, mint pár éve, vagy változott valamit a szolgáltatás...
Én minden kiállításon végigmentem a Rotundában, bár a panoptikumba még ez a drága jegy sem volt érvényes.

A múltkor kis vonatra is felültünk, bejártuk az egész parkot (most meg pl a skanzen le is volt zárva felújítás miatt), így most már csak a jurtákhoz akartunk elsétálni.

Egy kis energiafelvétel után össze is szedtük magunkat, és elbattyogtunk odáig. Be is néztünk mindegyik jurtába, az egyikhez még vezetést is kaptunk. Ahogy én is mondtam a fiúknak, úgy mondta a srác is a jurta felosztását, a készítéséről is mesélt, és azért tudott újat mondani!



Ami még utunkba esett, azokat megnézegettük, aztán a parkoló felé vettük az irányt, indultunk hazafelé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése