2014/07/23

13. nap: Delphi

Hát, ahhoz képest, hogy ez a szoba warmly decorated volt, és tényleg elég jól is nézett ki, baromi rosszul aludtunk... Nagy előny, ha a szobánk a kajálda alatt van, mert minden egyes széktologatás tuti ébresztő! :)

Reggeli után összeszedtük magunkat, elvonultunk az utca végére a kocsihoz, leraktuk a csomagokat, aztán visszabattyogtunk a pékhez, aztán célba vettük a romokat. Elég közel laktunk ahhoz, hogy gyalog is el tudjunk menni. Rengetegen voltak és piszok meleg volt, de sikerült megmásznunk az egész dombot, felmentünk egészen a stadionig. Menet közben egy franciául beszélő diákcsoport megszólított (angolul). Adtak egy képeslapot, hogy írjam már rá a mi nyelvünkön, hogy "temple". A család meg azon vigyorgott, hogy dedikálok. :) Dodó talált egy kis alagutat is a bejárat közelében, abban mászkált egyet telefonnal a kezében.
(Itt is van víz is, wc is. Bárhova mentünk, mindenhol találtunk, lehet,  hogy túl régi blogokba futottam bele, amikor készülődtünk.)

A romok után még a múzeumba is bementünk, ott egészen jó idő volt, megnéztük a fantasztikus követ (amin a Zeusz által útnak indított két sas találkozott), aztán beültünk a kocsiba, elindultunk a Meteorák felé. Ez az utolsó állomásunk. Hatalmas hegyeket másztunk meg, volt miben gyönyörködni egész úton. Még egy kis vásárlásra is megálltunk itt-ott, mert vasárnap itt nincsenek nyitva a boltok, szóval kajával is készülni kellett, utolsó ajándékvásárlások is megvoltak. Aztán megláttuk végre a sziklákat. A szállásunk pedig egészen a sziklák tövében található. Nagyon klassz a kilátás, nagyon jók a szobák (csak annyi a bibi, hogy a folyosó két végén vagyunk, de hát háromágyasakat nehezebb találni), tetszik ez a szállás nekünk!

Vacsi után elindultunk sétálni, a fiúk megmásztak egy közeli sziklát, odamentünk egy kis templomkához is, aztán visszagurultunk egy városkába. Ez itt már nem az a hangulat, amit ott lent délen láttunk. Most pihenünk egyet, hogy reggel időben mehessünk a kolostorba, ne égjünk le, be is férjünk, megnézhessünk mindent.